Müşteriye giden sipariş formunun admine de gitmesi

geceajani

OpenCart-TR
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
57
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.fatihasci.com
Merhaba;

Müşteriye giden sipariş formunun aynısı 1.5 sürümünden öncekilerde admine de gidiyordu. Ancak 1.5 lerde sadece sipariş aldınız tarzında bir mail geliyor. Ben müşteriye giden formun aynısının admine de gitmesini istiyorum.

bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..

tşk.
 

muzorotti

OpenCart-TR
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
308
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
istanbul
1.4.9.5 lerde olduğu gibi e-posta ayarlarında ki bölümde bulunan ilave e-postaların girilmesi gereken yere mesajın gelmesini istediğiniz e-posta adresinizi yazarsanız gelmesi lazım.
 

kadirgulbay

OpenCart-TR
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
0
Tepkime puanı
0
Puanları
0
yeni üye kayıt olduğunda teşekkür mesajı geliyor

slm..arkadaşlar siteye yeni üye kayıt olduğunda adminede kayıt olan üyeyede teşekkür mesajı gidiyor bunda bir tuhaflık yokmu?
örnek yeni bir üye kayıt olduğu zaman admine gelen mesaj "yeni üye kayıt oldu" şeklinde olması lazım değilmi. yardımcı olursanız sevinirim
 

irembagi

OpenCart-TR
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
163
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Konum
Bursa
Web sitesi
www.bakkoop.com
peki 1,4 sürümünde html formatlı mail gidiyordu ama 1,5 sürümde giden sipariş maili tex formatlı bunu nasıl değiştirebiliriz?

şimdi kontrol ettim müşteriye giden maille admine giden maillerin formatı farklı

müşteriye giden mail



Uploaded with ImageShack.us

admine giden mail



Uploaded with ImageShack.us

ikisininde formatı farklı müşteriye giden mail formatını admine nasıl uyarlarız birde müşteri malindeki ürün kodunu miktardan sonraki sutuna nasıl alabilirim?
ve ürün seçeneği mevcut ise ürün isminin altına yazıyor altına değilde yanına bir sutün açıp o sutuna nasıl yazırabiliriz?
 

irembagi

OpenCart-TR
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
163
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Konum
Bursa
Web sitesi
www.bakkoop.com
arkadaşlar bu konuda yardımcı olabilecek kimse var mı hangi dosyayı değiştirmemiz gerekiyor?
sitemi yenileyeceğim ama sırf bu sorun yüzünden yeni tasarıma geçemiyorum
 

nokta

OpenCart-TR
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
118
Tepkime puanı
0
Puanları
0
1.5.x sürümü için Müşteriye giden mailin aynısının admine de gönderilmesi.

1. catalog/model/checkout/order.php dos[/php]yasını açın ama önce bir yedeğini alın ne olur, ne olmaz.

2. Bu satırları bulun (~LINES 475 - 488) arası satırlardır.
$mail = new Mail();
$mail->protocol = $this->config->get('config_mail_protocol');
$mail->parameter = $this->config->get('config_mail_parameter');
$mail->hostname = $this->config->get('config_smtp_host');
$mail->username = $this->config->get('config_smtp_username');
$mail->password = $this->config->get('config_smtp_password');
$mail->port = $this->config->get('config_smtp_port');
$mail->timeout = $this->config->get('config_smtp_timeout');
$mail->setTo($this->config->get('config_email'));
$mail->setFrom($this->config->get('config_email'));
$mail->setSender($order_info['store_name']);
$mail->setSubject($subject);
$mail->setText($text);
$mail->send();


3. Değiştirin:

// HTML
$template->data['text_greeting'] = $language->get('text_new_received') . "\n\n";
$template->data['invoice_no'] = '';
$template->data['text_invoice_no'] = '';
if (file_exists(DIR_TEMPLATE . $this->config->get('config_template') . '/template/mail/order.tpl')) {
$html = $template->fetch($this->config->get('config_template') . '/template/mail/order.tpl');
} else {
$html = $template->fetch('default/template/mail/order.tpl');
}
$subject = sprintf($language->get('text_new_subject'), html_entity_decode($this->config->get('config_name'), ENT_QUOTES, 'UTF-8'), $order_id . ' (' . $order_total . ')');
$mail->setSubject($subject);
$mail->setTo($this->config->get('config_email'));
$mail->setHtml($html);
$mail->send();

Müşteriye giden mailin bir kopyası size gelecek adres, telefon, ip bilgileri olan mail.

Hepsi bu kadar, güle, güle kullanın.
 

debernus

OpenCart-TR
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Eski konuyu hortlatmış olucaz ama eminim bir çok kişi halen bu konudan muzdariptir.

Şöyle bir şey olabilir mi?

Malumunuz bir çok kişinin ortak derdi müşterinin siparişi sonrası giden mailler. Bu mailler çok amatör ve basit oluyor.

Acaba admin panelden görüntülediğimiz ve çıktısını alabildiğimiz FATURA yazan bölüm tümü ile müşteriye siparişi sonrasında gönderilebilir mi?

Gayet şık ve ayrıntılı bilgi içermesi hasebiyle?
 
Üst