Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Admin > Sistem > mağazalar > düzenle ye girerek mail sekmesinden mail ayarlarınızı yapın..Sipariş sonunda sistem mail gönderimi yapar ve siz burada hata alıyorsunuz.
Toplu olarak ve istediğin gibi filtreleme yaparak kullanabileceğin bir modül..aşağıdaki linkten inceleyebilirsin.Kolay gelsin
https://www.opencart.com/index.php?route=marketplace/extension/info&extension_id=21099&filter_search=bulk%20price%20update&filter_download_id=47&page=3
Excel import / export ile sadece ürünlerinizi taşıyabilirsiniz.Oda herhangi bir sorunla karşılaşmadan yapabilmek zordur. Tüm verilerin yedeklenip yeni versiyona aktarılma işlemi maalesef opencart için pek kolay değil.Veri kayıpları yaşamamak için profesyonel destek almanızı öneririm.İyi çalışmalar.
Merhabalar
Güncelleme işi sancılı bir süreçtir.Eski temanız ve modülleriniz yeni sürüme uymayacaktır ki zaten değişmesi gerekir.Artık mobil özelliği bulunmayan bir tasarımın diğer rakiplerine nazaran pek şansı yoktur.Eğer güncelleme yapma niyetindeyseniz profesyonel destek almanızı öneririm.
Merhaba
Kurulum sırasında girmiş olduğunuz mySql kullanıcı adı ve şifreniz yanlış olabilir.Eğer doğru olduğuna eminseniz hosting mySql bağlantısı localhost olmayabilir.Hosting firmanıza bir danışın.
Aşağıda linkini verdiğim modül işini görecektir.Seo için önemli =)
https://www.opencart.com/index.php?route=marketplace/extension/info&extension_id=19915
Merhaba
Admin tarafında bir Api kullanıcısı oluşturun.Sonrasında sistem > mağazalar düzenle diyerek seçenekler tabında oluşturduğunuz api kullanıcısını seçip kaydedin.Sıkıntı çözülecektir.Kolay gelsin.